Hej igen!

2010-10-11 - 16:30:43
Nu är jag åter i Umeå (sen igår kväll) och vardagen har återigen börjat. Men idag fyller jag faktiskt år! Firandet hemma var dock igår med lite tårta till fika med familjen och på kvällen blev det leverbiff till middag! Super! Det är inte så ofta man får äta leverbiff så igår passade jag på.



Annars i helgen då? Film, film, film. Jag vet inte hur många filmer jag har sett i helgen. Många är det då i alla fall. Det blev även några bilder, tagna från bron över älven i Bjurholm.
Det är väl större delen av min helg. Idag har jag tillbringat tiden med att sitta och lyssna om havets ekosystem. Inte så överdrivet spännande, men det gick an.





Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, grattis i efterskott! ^^

2010-10-13 @ 15:01:42
URL: http://dysmeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0