Vad har hänt?

2010-10-13 - 16:54:17
Nu är jag slutkörd! Nästan i alla fall. Biologin på morgonen gick faktiskt bättre än förväntat. Det var grymt kul att kolla på alla småkryp som vi hittade i Nydalasjön igår. Men vår igel var lätt coolast!
Efter lunch var det dags för mattetest, det gick sämst. Mellan klockan två och fyra satt vi några stycken i en liten datasal (som för övrigt saknade luftkonditionering) och skrev får rapport om lavkarteringen som vi gjorde för nån vecka sen. Rapporten blev dock inte klar så vi ska fortsätta på måndag eftermiddag.

Nu har jag nyss tagit en alvedon mot min huvudvärk som har kommit smygande under dagen, och som sagt så är jag slutkörd. Jag vill bara ta det lugnt i kväll framför datorn/tv:n och ta en promenad. Just nu låter det som en helt perfekt plan!

Kommentarer
Postat av: Jennifer [fotoblogg]

Kikar på lite gamla kommentarer, hoppas du inte glömt min blogg :)

2010-10-15 @ 11:10:57
URL: http://starofusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0