Aj, aj

2010-09-12 - 23:25:59
Det blir nog ingen film, klockan bara rusar iväg..! Ska sova på engång istället anntar jag.

Usch, jag har lite småont i min hand nu igen. Det ilar i leden, i lillfingret och handleden på vänstra handen. Det gör inte ont så att man börjar gråta, det är bara irriterande. Jag förstår inte varför det blir så ibland... Det kan vara i allt från bara några minuter till några dagar. Och läkarna hittar inget fel, så skojigt! Men jag ska inte klaga... Jag antar att ilningarna är "tacken" för att det saknas tre fingrar.

Nu har Johan visst somnat så det är väl bäst att jag går och borstar tänderna nu och sen följer Johans exempel. Låter bra va? Jag visste väl det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0