Boktips

2010-09-22 - 23:06:29
Nu är det hög tid att sova. Kommer nog sova som en stock hela natten och inte höra när alarmet ringer i morgon bitti... Känns som så just nu i alla fall, men det kommer väl vara som vanligt att jag vaknar 10 min innan alarmet. Standard.

Ska läsa lite först. När Änglar Gråter av Sharon Sala. En riktigt bra bok faktiskt. Jag var skeptisk till boken innan jag började läsa men efter två sidor så var jag fast.

Jade har varit i helvetet- och överlevt. Men åren hon tvingades leva med sektledaren för Glädjens Folk har satt djupa spår. Under hela sin uppväxt utsattes Jade för det värsta som kan drabba ett barn.

Jades far har aldrig gett upp hoppet om att återse sin kidnappade dotter. Nu, många år senare, har han lyckats hitta henne. Återföreningen väcker sensation i pressen, vilket får oanade konsekvenser. Där ute lurar djävulen från förr, och för att Jade inte ska avslöja sin barndoms fasansfulla hemligheter är han beredd att döda.
Och nu vet han var Jade finns...

Läs, läs, LÄS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0