Cam-bilder...

2010-09-18 - 22:39:56
Har precis kommit hem från Lill-vännäs och Ingemar och Sari. När vi var där började jag fundera över hur mycket som förändras. När jag var liten så var vi i Lill-vännäs var och varannan helg och hälsade på. Ofta sov jag över hos Linda och vi lekte mycket i snön eller liknande. Aldrig en tråkig stund. Ibland kan jag sakna dom tiderna.

Men nu ska jag i alla fall traska över till Sixten och Torsten och vara kattvakt, sova alltså. Kan bli spännande, eller så somnar jag på fem röda för att jag är så trött...
Jojuste, har färgat håret också. Resultat? Heh... Kolla på bilderna nedan och bedöm själva så gott det går i svartvit. Ska visa bättre i morrn och berätta hela historien. Inte mitt fel att det blev som det blev, även om det inte blev alltför taskigt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar faktiskt dom tiderna också. Brukar sitta och drömma tillbaka ibland. Vi hade faktiskt riktigt roligt när vi var små, alltid hittade vi på nått bus och skrattade gjorde man alltid.



Gu va gammal vi börjar bli!!!

Det är iaf tur att minnerna lever vidare. :)

2010-09-18 @ 23:49:31
URL: http://lindasofiepersson.blogspot.com
Postat av: tessan

Sov gott, hoppas kissarna uppför sig...

2010-09-18 @ 23:50:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0