En ny dag, en ny början

2010-09-16 - 10:37:10
Två saker att säga som jag inte hann i går:

  1. Tänk att man är så omtyckt av småskyttarna i Bjurholm att dom blir helt galna när min mamma sa att hon inte visste om jag skulle fortsätta skjuta. Det känns verkligen bra när dom också bryr sig
  2. Jag älskar att åka buss när det är mörkt ute. Älskar att åka buss i övrigt också, men just när det är mörkt blir det mycket mysigare eller vad man ska säga. Läsa en bra bok och lyssna på bra musik.
Så nu var det gjort. Idag är det matte som gäller. Vid halv ett ska jag pallra mig upp till universitetet och lyssna lite på läraren, så var ännu en dag gjord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0