Frostskador

2010-09-27 - 12:34:08
Ligger i sängen under täcket och håller allvarligt talat på att frysa ihjäl!
I morse var jag upp med tuppen (helt otroligt, med tanke på att jag bara sov några få timmar) och kände mig pigg och glad. Det är jag inte längre... Det var minusgrader när jag gick till universitetet, och min jacka är inte tillräckligt varm märkte jag. Men det är sånt som ingår när det är höst, att frysa.
Men man ska väl då ändå inte behöva frysa när man sitter vid skolbänken?? Jag lovar, det var max 17 grader i klassrummet! Jag klarade 40 minuter innan jackan åkte på igen. Innan lektionen var slut satt alla med jackorna på...

Intressant att höra om hur kallt det är va?

Hade i alla fall biologi idag. Individens genetik. Nu på eftermiddagen har vi ingenting, riktigt skönt! Jag är så trött nu så jag funderar på att sova. Eller så kanske jag borde plugga. Lär nog bli det sista alternativet.

Måste kanske äta nått till lunch också?


Kommentarer
Postat av: Daniel

awesome bild! :)

2010-10-02 @ 08:55:03
URL: http://badsoundkillsgreatmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0