God eftermiddag

2010-09-08 - 16:06:17
Hade sjukt ont i huvudet när jag vaknade i morse så jag bestämde mig för att ligga kvar och sova i stället för att släppa mig till universitetet. Gick dit på eftermiddagen, men där var jag i 45 minuter kanske. Vi fick sluta tidigt. Gick ner till centrum, det så skönt att gå även fast man alltid får höra "Men ta bussen!". Men varför ta bussen när det tar typ en halvtimme att gå bara?
Jag i alla fall skaffat mig en  stickad grå kofta nu (äntligen). Jag har i flera år velat ha en, men aldrig skaffat mig en. Men i dag så var det dags, tyckte jag. Det var alltså dagens inköp, plus fem par sockar och linsvätska. Men det är sånt som man behöver...
Jag och Johan gick även och fikade på Mekka, kladdkaka! Mumsigt!

Nu ska jag bara sitta och ta det lugnt ett tag, kände för att vara lite slö. Men det är väl tillåtet, eller hur?

Min fina kofta, fast grå.


Kommentarer
Postat av: annah

nä gu va fin kofta, bli ju avis!!

2010-09-09 @ 15:53:04
URL: http://nybylivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0