Gula är löven

2010-09-29 - 17:27:40
Det är höst när löven ligger överallt längs gator och vägar. Och man är verkligen ett höstbarn när man tycker om att gå och sparka i löven.

Har hunnit göra ganska mycket idag tycker jag. Biologi och matte först. Sen en sväng ner på stan och hämtade (och lämnade) linser + bokade en tid för koll i slutet på oktober.
Hann även spana in en jacka som jag ska fråga snällt om jag kan få den i födelsedagspresent, annars köper jag den nog själv. Jackan som jag har nu är lite kall när det är nära nollan på mornarna.

Lånekort

Och på hemvägen gick jag in på Stadsbiblioteket för att skaffa mig ett lånekort. Lite problem var det eftersom att jag tydligen radan hade två stycken, men som jag aldrig har fått. Men efter några om och men så fick jag mig ett nytt lånekort. Så nu är jag stolt ägare av ett svart kort med tre konstiga filurer på. Coolt va?

Nu tror jag att jag måste vila fötterna mina. Har lite ont i dom från promenaden igår med Jesper. Blev en tvåtimmars promenad. Och idag har jag gått en hel del också. Jag har väl inte dom bästa skorna för att gå mycket, men jag gillar dom. Skiter i om jag får ont i fötterna. Just nu i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0