It´s Not Me, It´s You

2010-09-02 - 16:02:11
Haha alltså seriöst, jag är så sjukt sugen att fara på krogen! Det var typ två månader sen sist, det är dags nu!

Skönt med bara halvdag idag kan jag säga. Vid två gick jag och Johan ut på Teg för att hämta hans bil på verkstaden och nu har han åkt till ö-vik. Själv ska jag nog plugga lite matte och försöka få kläm på det där med att faktorisera. Spännande.
Annars blir det en lugn kväll, är lite småtrött faktiskt. Har fortfarande inte lyckats somna innan klockan tolv... Tur att jag är lätt att få upp på morgonen.


Kommentarer
Postat av: Anna

sv: så lite :) vad händer för dej i helgen ?

2010-09-02 @ 19:26:18
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0