Linser och kinamat

2010-09-23 - 17:56:07
Matte hela dagen, men jag har inte gjort nått. Haft huvudvärk större delen av dagen, pga mina linser. Började på nya linser igår men dom är nått fel på har jag kommit fram till. Vänstra linsen är suddig och den sitter inte rätt på ögat.
Bestämde mig för att gå till optikern, så vid halv fyra traskade jag ner mot centrum. I trapphuset till optikern så mötte jag min moster Sari. Jag hade till och med sån tur att jag fick följa med hon, Ingemar, Linda och Helen och käka kinamat. Inte illa! Oj, höll på glömma: fick en ny lins hos optikern att prova.

Nu ska jag städa lite här och plocka ihop mina saker. Ska bära in allt till huset ikväll, hinner inte i morrn. Det är en som ska ha lägenheten nästa vecka.
Åker hem ganska tidigt i morrn, antingen med mamma och pappa eller med Linda. Får se hur det blir. Smidigast blir nog om jag åker med Linda, eftersom att jag ska stanna hos hon.


Kommentarer
Postat av: Timelena

This page is very informative and interesting although often sad and upsetting.

2011-10-20 @ 10:04:27
URL: http://timelena.blogminds.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0