Lunchtid

2010-09-13 - 11:34:32
Morgonens lektion blev en hel timme kortare! Ni anar  inte hur skönt det kändes när jag kollade på klockan när läraren sa att han var klar. 10.29. Förhoppningsvis blir även eftermiddagens pass en timme kortare eftersom att vi ska ha lab.
Nu är jag hemma på lunch och jag är fruktansvärt trött... Det slutar väl med att jag lägger mig på soffan, somnar där och vaknar upp vid fyra..!

Nä, jag ska försöka undvika det. Jag ska ta med mig kameran när jag ska tillbaka till skolan och när jag slutar så ska jag försöka ta lite bilder när jag går hem. Det är höst!!!! Alla dessa färgglada träd. Ni måste hålla med om att september är en färgglad månad!
Än är det inte jättemycket röda, oranga, gula löv, men lite här och där finns det. Det är så fint.

Magen ropar på mat nu..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0