Måndagsgöra

2010-09-21 - 11:55:57
Regnet vräker ner! Det som såg ut att bli så bra väder idag, när jag vaknade... Men ikket. Man ska i stället bli genomsur av att gå och skaffa sig nått att äta! Inte okej för fem öre. Jag hoppas innerligt att det inte regnar när jag slutar vid fyra. Jag har inte nån lust att gå ner till Haga i detta ösregn. Fast om det ösregnar då så kommer jag vara blöt in på skinnet innan jag hunnit lämna campus-området så då är det lika bra att fortsätta gå, när man redan är blöt tänkte jag. Låter trevlig va? Ingen som kan komma med sin fina bil och hämta mig? Nähä inte de...

Medans det ännu var uppehåll i morse så satt jag och räknade matte. Jag blir ju snart galen av allt. Det är mer bokstäver än siffror som vi räknar med och då blir det svårt att hålla reda på allt. Dessutom så har vi "prov" i morrn. Det ger inget betyg utan bara extrapoäng till Tentan, vilket är bra. Men ni kan ju räkna med att det blir att råplugga ikväll.
Klockan ett börjar biologin. Om det inte vore för att det var grupparbete idag så hade jag mer än gärna gått hem och sovit. Tror inte jag hade gjort det ändå, men i alla fall.
Ska bara ta det lungt fram till halv ett, sen måste jag hitta klassrummet. Det tar sin lilla tid. Macka till lunch idag och en drickyoghurt. Mumma!

Ska stänga ner datorn nu och fortsätta läsa en bok och käka min goda ostbaguette ett tag nu, sen kan ni ju hoppas på att jag inte regnar bort på hemvägen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0