Mycket på en gång

2010-09-01 - 19:00:52
Snart är veckan slut! I morrn slutar jag halv tolv och det gör jag på fredag också! Naaajs.
Åker hem till Agnäs när jag slutat på fredag. Vet inte om jag stannar hela helgen där, eller om jag åker tillbaka till stan på lördag... Det är ett ganska svårt val. Men det lär väl märkas hur det blir, förmodar jag.

Ja, sex skoltimmar kvar av veckan då och alla timmarna består av matte. Det är fortfarande svårt att hitta till salarna som vi ska vara i, eller framför allt husen. Ena dagen så ska vi vara i Naturvetarhuset och nästa dag KBC-huset... Idag var vi i Biologihuset, ja ni fattar? Jag måste hitta en bra karta över stället!

Ska nog plugga lite matte ikväll, så jag förstår vad jag håller på med... Alla dessa formler och ekvationer. Men det går! Det känns faktiskt skönt att få göra allt det här nu, läsa alla ämnen som jag inte fick ha på gymnasiet.
Nån som vill äta lunch i morrn???!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0