+-+-+-+-+-+-+

2010-09-17 - 11:12:45
Nu är det helg! Ni anar inte hur skönt det är. Har precis ätit frukost och ser lite på tv. Nej, jag orkade inte äta frukost i morse... Mår lite småkasst på mornarna pga förkylning som är på G.
Klockan ett går bussen hem och där hemma väntar bara plugg... Måste ju fixa det här nu.
Jag ska fixa ihop mina saker nu som ska med hem och sen ska jag sooova... Nä, jag ska se Simpsons. Förvånande va?? Upptäckte för några dagar sen att det går ett avsnitt 11.20 också. Lycka för mig!
Nu är det bara reklam på tv...

Ni vet typ tvshop eller vad det heter. Jag förstår inte att folk går på reklamerna om allt som har med viktminskning att göra. Jo, men det är ju ofta nån kan gå ner 20 kilo på en månad. Eller nått sånt.
Är det inte bättre att spara dom där 1000 kronorna och gå ut och gå en extra gång om dagen istället? Funkar nog minst lika bra...

Det var min åsikt.


Kommentarer
Postat av: MYMiC

Haha ja :D Hm, ha rlite svårt för honom så har inte sett hela braveheart ^^;

2010-09-17 @ 14:10:10
URL: http://mymic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0