Torsdag :'O

2010-09-30 - 19:36:40
Jag förstår inte varför jag har fredag idag. Jag har alltså gått och trott hela dagen att det är fredag idag och sen visar det sig att jag måste upp och räkna matte i morrn OCKSÅ! Jag är inte alls taggad, fast jag slutar ju tidigt i morrn så det är egentligen inte så farligt.

Som plåster på såren sitter jag nu och lyssnar på min nya favorit, Eminem. Förut tyckte jag att han var helkass, men nu är han rätt så bra. I alla fall vissa låtar.
Men snart är det dags att byta favorit (redan ikväll). Det är höst och då tycker jag att det är perfekt att lyssna på Bruce Springsteen, dom lite lugnare låtarna. När jag lyssnar på första låten nedan tänker jag alltid på en mysig höstkväll, i en soffa framför en öppen eld. Jag vet inte varför, tanken bara dyker upp.
Sen är ju Springsteen bäst, inget snack om saken!

One Step Up- Bruce Springsteen

My Hometown- Bruce Springsteen


Kommentarer
Postat av: annamedhs - annahs

haha din stackare! Själv trodde jag att det var onsdag, tycker veckan gått otroligt fort :)

2010-09-30 @ 19:38:51
URL: http://annamedhs.blogg.se/
Postat av: Mekko!

Välkommen in till min blogg! Jag säljer massa olika saker i bloggen som ex , smycken (döskalleringar och massa annat snyggt) , hårvårdsprodukter , kläder, skor och skönhetsprodukter. Allt är väldigt väldigt billigt , gratis frakt och helt nytt. http://mekko.blogg.se

2010-09-30 @ 20:09:53
URL: http://mekko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Din e-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0